2012. február 13., hétfő

hétvégi szentségtörés, hétfői vezeklés

A hétvégén szülinapoztunk és mondanom sem kell bűnöztünk rendesen. Otthon mindig van mit tenni venni, az estéket pedig általában átdumáljuk. Kint tombolt a mínusz 20 fok hajnalban, ami nemközben sem sokat enyhült. Jelentem új kedvenc sütim van. Ezt sütöttem karácsonykor is és isteni finom, gondolkozom rajta, hogy valahogy át kellene variálni diétásabb változatra. A finomság neve torta della nonna (olasz rikottás torta). Nem nagy kunszt megsütni és szinte elronthatatlan. Nem tudom mi a nagyobb szentségtörés, megenni vagy ebben a blogban írni róla.
Tehát ma este nem volt mese, ki nem maradhatott a mozgás. Szokásos kb 10 perces ugrókötél után (páros láb, 1 perc/10 mp, 8 kör):

  • 20 squat jump
  • 20 lebegőülés
  • 40 kitörés hátrafelé váltott lábbal
  • 20 orosz csavar 2 kg-os súlyzóval
  • 20 szumó guggolás oldalra lábemeléssel (egy gyakorlat =  lábemelés, guggolás, lábemelés)
  • 20 női fekvőtámasz
A 3 kör úgy 20-25 percet vett igénybe. Nem mondható, hosszú edzésnek de este nyolc körül nekem bőven elég.

A legutóbbi bejegyzésben számadatot közöltem magamról. Ma este csináltam képet is igaz csak a hasamról. Egyedül lakom, így elég nehézkes a dolog, vannak olyan testrészeim amiket egyenlőre nem szívesen tárok a nyilvánosság elé. Alapvető probléma nálam mindig a comb hátsó részével és a fenékkel van. Ezeket próbálom orvosolni és én lennék a legboldogabb, ha valami pozitív eredmény tudnék prezentálni képekkel. Amint írtam cm-ben már tetszik az eredmény csak az állagon kellene még változtatni egy kicsit.

És végül a ma esti kép:
Nézzétek el nekem a fényviszonyokat, elég ritkán látom magam és a lakást nappali fényben.

Esti levezetésnek pedig egy új kedvenc:



2 megjegyzés:

  1. gratulálok, látszanak az edzések!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, ezt jó hallani! Ha visszagondolok a 6-7 évvel ezelőtti énemre, tudom, hogy nagyon büszke lehetek magamra. Ha még alsó tájékon is tudnék kicsit formálni, akkor meg....! De ne legyünk elégedetlenek! :)

    VálaszTörlés