2012. február 7., kedd

"kellemes 10 perc"

Hazafelé kénytelen voltam betúrni egy banánt, mert már kezdtem megéhezni és erősen korgó gyomorral nem szívesen ugrabugráltam volna.
Szokásos ugróköteles bemelegítés. Most 30/10 és 8 kör. Szeretem váltogatni az időt, a múltkor úgy éreztem az 1 percen intervallum egy kicsit uncsi lett a végére. Most kivételesen páros lábbal csináltam végig. Eredmények: 49-64-64-66-57-66-66-72.
Már elég későn került sor az edzésre úgyhogy csak a 10 perces versenyt csináltam végig:


Félidőnél egy kicsit úgy éreztem mindjárt kiszakad a lábam a combtövemnél, de a végére már egész elviselhető volt. Kedves olvasók, lehet csatlakozni a versenyhez, mindenkit szeretettel várunk.

Most már nagyon úgy vagyok vele, hogy egy heti edzéstervet össze kellene állítani. Az utóbbi időben csak előkaptam az erre rendszeresített kockás füzetet, gyorsan összeírtam mihez lenne kedvem és megcsinálta. Nem mintha uncsi lenne így, vagy egyoldalú, de jó lenne tényleg valami rendszert beiktatni.

Most úgy gondoltam nem zenei videót vágok be, hanem a debreceni Fittaréna promó videóját. Remélem lesz akinek kedvet csinálok vele!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése