2012. február 23., csütörtök

Már csak kettőt kell aludni!

Ezen a héten szombaton végre Fittaréna! Lesz róla beszámoló garantálom. Tudomásom szerint az összes jegy elkelt ( 600 db). Én már elővételben beszereztem, úgyhogy nem fenyegetett az a veszély hogy lemaradok valamilyen szerencsétlen oknál fogva.

De jó kis edzést csináltam végig. Nem volt több szerintem 45 percnél, de összességében elég intenzívre sikerült. Nem is tudom a hátrafelé kitörést előre rúgással miért nem csináltam korábban. Na ma belevettem a repertoárba.
Ugróköteles bemelegítés hogy páros, hol váltott, hol meg bal vagy éppen jobb lábon. (kb 6 perc)
Három körre csökkentettem ma az adagot:

  • 50 guggolás
  • 10 seprűnyeles húzódzkodás
  • 20 lábemelés nyújtott lábbal háton fekve
  • 20-20 hátrafelé kitörés előre rúgással először az egyik majd a másik lábbal
  • 20 törzsemelés hason fekve karok tarkó környékén.


A keddi indián szökdelős gyakorlat hatását rendesen éreztem még ma is a combom hátsó részében. Szerintem ez is gyakrabban fogom alkalmazni ezentúl.

Holnap nem lesz edzés mert már este átmegyek Debrecenbe, de lehet nem is árt hogy pihenek egy kicsit a nagy nap előtt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése