2012. február 1., szerda

... mert olyan nincs hogy nincs

Ma sem volt túl  jó napom! De nem is ez a lényeg, az egyetlen dolog ami éltetett, az az esti torna. 
Úgy döntöttem kitalálok valamit, hogy a heti kihívást meg tudjam csinálni. Gondolok itt a fellépés székre és guggolás versenyre. Az egyetlen alkalmasnak vélt eszköz a fotel volt, az ágyam és a székek mind túl magasak (értsd csípőmagasság, az meg azért elég kemény lett volna). Kicsit féltem, hogy baleset lesz a vége, mert ugye az ülőfelület puha és ráadásul rugós is, vagyis nem túl stabil. Mielőtt rátérnék az eredményre, gyorsan a bemelegítésről.
Megint igénybe vettem a netes tabata timer-t. Most 1 p edzés 10 mp pihenőre állította és ismét 8 körre (kb. 10 perc). Megint ugróköteleztem váltott lábbal. Eredmény: 129, 113, 117, 102, 120, 118, 116, 115. Azt nem számoltam hányszor sikerült felakadni, de szerintem sejthető. 
Nos végül pedig a verseny eredménye 15 p 34 mp.

A tegnapi 15 percnek az eredményét leginkább a hátamon érzem, nem tudom ez hogyan lehetséges. Na jó azért a belső combom is meg lett dolgoztatva, de közel sincs olyan izomlázam mint  a hátamban.

A hétvégéről elöljáróban annyit, hogy -10 fokban szerintem kihagyom a futás.

Egy kis meleg tengerparti hangulat ebben a nagy hidegben!


1 megjegyzés:

  1. Na holnap én is megcsinálom a versenyt, kíváncsi leszek. Beleadok mindent.:)
    Én a 15 perces edzést a hasamban meg a combomban szoktam érezni. A lebegőüléstől sok függ azt hiszem és az ugrálásnál sem mindegy hogy tartod a hátad :)
    A hideg miatt én is felfüggesztetem a kint sportolást. Megfagyni nem érdemes még ezért sem..

    VálaszTörlés