2012. február 27., hétfő

,mert van amikor semmi sem tántoríthat el!

Ma úgy éreztem semmi sem tántoríthat el a célomtól. Már este hét is elmúlt mire valaminek is neki tudtam kezdeni. A mai napot szerencsésen átvészeltem, nem mondom hogy reggel nem éreztem a karom mikor a pizsifelsőt le kellet venni, de a hétvége minden pénzt és fájdalmat megért. 

10 perc ugróköteles bemelegítés után (50/10, 10 kör) nekiláttam egy 5 körös edzésnek. Próbáltam kreatív lenni és átmozgatni maga.

  1. oldalra rúgás (rengeteget csináltunk ilyet tae bo-n) 20-20 mindkét oldalra, a lényeg hogy vízszintes felé rúgj minden esetben
  2. térdhúzás 20-20 mindkét oldalra (közben a kar is dolgozik, a térdet vízszintes felé emelem és könyökkel érintem)
  3. 10 női fekvőtámasz
  4. 20 guggolás térdhúzással ( egy kör = térdhúzás-guggolás-térdhúzás)
  5. 20 felülés, lábak terpeszben karok magastartásban, hasprés közben pedig átnyúlsz a lábad között
Nem mondanám, hogy túlbonyolítottam. A rúgós gyakorlatok nagyon hiányoztak, erre a hétvégi edzések során jöttem rá. Ezentúl szerintem gyakrabban belepakolom majd az edzésekbe.

A mai zene nagyon friss, szinte még forró. Ennek ellenére szerintem ma sikerült legalább 20x meghallgatnom! Tegyétek ti is ha tetszik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése