2012. február 3., péntek

piramis

A tegnapi pihenőnap után ma felfedeztem az új videót és mint volt mint tenni nekiugrottam. Bemelegítésnek megint ugróköteleztem, egyszerűen imádom. A tabata timer-t 30 mp-re állítottam 10 mp szünettel, szintén 8 kör. Váltott lábas ugrálás térdemeléssel. Kivételesen 2 kört csináltam végig. 
Nagyon tetszett ez a piramis ismétlésszám dolog. A közepén kicsit kapkodtam a levegőt, de tudtam hogy már egyre kevesebbet kell csinálnom. Az utolsó kört már élvezet volt végigcsinálni. Az időm pedig 14:05. Ahogy elnézegettem a facebook-ra feltöltött eredményeket nem teljesítettem rosszul.



A végére beillesztettem még egy kis súlyzós váll, bicepsz, tricepsz erősítést.
Most pedig jöhet a jól megérdemelt pihenés!!!

Holnap irány Debrecen, úgyhogy tuti nem lesz edzés. Talán vasárnap, ez még attól függ, mekkora lesz a macskajaj. Remélem nem lesz nagy fennakadás a vonatközlekedésben.
A havazás ide még nem érkezett meg sajnos. Idén még egy tisztességes hóangyalt sem tudtam csinálni.

Egy borzasztó hét után egy jó számot pedig  igazán megérdemel az ember lánya:


3 megjegyzés:

  1. Gratula! Én inkább azokat a Zuzana edzéseket szeretem, amik kifejezetten feltolják a pulzusom az ugrálásoktól, de ma annyi hó van, hogy ha nem jutok el lábedzésre, lehet, hogy ezt megcsinálom... :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a videó nem olyan pörgős,mint amit Zuzitól megszoktunk. Szerintem izomlázam sem lesz tőle. :)
    Te mekkora súllyal csináltad az első gyakorlatot?

    VálaszTörlés
  3. 2x2 kg-os kézi súlyzóval csináltam, nem vittem túlzásba. Izomlázat nekem sem csinált igazán. Nem mondom, hogy megszakadtam tőle, de szórakoztató volt.

    VálaszTörlés