2012. február 9., csütörtök

számadat rólam fénykép helyett

Tegnap nem volt bejegyzés, de nem azért mert lustálkodtam egész este. Volt egy rövidke edzés a szokásos bemelegítés után egy rövid súlyzós blokkot iktattam be. Nem mondhatnám, hogy megszakítottam magam és ez a mai napra is igaz. Főleg kitöréseket csináltam váltott lábbal váltott lábbal hátrafelé 30 mp intervallum alatt majd 10 mp szünet (8 kör) Néhány kör csípőtolás, jó kis gyakorlat popsira. 
Ma megvilágosodtam olyan téren, hogy a páros lábas ugrókötelezés valahogy jobban átmozgatja a lábam. A combom hátsó részét rendesen éreztem az 1 perces blokkok alatt.

Lehet csak én képzelem, de minta a combom feszesebb lenne, szebb tónusú mint egy hónapja. Tegnap elővettem a mérőszalagot és nagyon kellemes meglepetés ért. Azt hozzá teszem, középsuli alatt utáltam a tesiórát, érettségi után 2 évig gyakorlatilag semmit sem mozogtam. Mindent elárul erről az időszakról, hogy a csípőm 110 cm körül mozgott és inkább +,mint - 2 cm. A mérlegben nem igazán hiszek. Akkoriban sem voltam sokkal több súlyban, sőt már voltam 4 éve ennél könnyebb is pár kilóval, de igazán nem látszott. A cm viszont nem hazudik, a tegnapi mérés eredménye 101 cm. Ez nekem óriási elégtétel. Még nem mondanám sikersztorinak, de az én kis lelkem megnyugtatja.

Nekem a blog egyébként olyan, mint egy edzésnapló. Annak viszont örülök, hogy van akit érdekel, van akivel egy húron pendülünk. Mostanában itthon edzek egyedül és jól esik az effajta támogatás.

FOREVER



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése