2012. február 29., szerda

újra az aszfalton

Tegnapi nap előszedtem  Billy Blanks  egyik tae bo dvd-jét. Nem mondom, hogy olyan mintha egy rendes edzésen vennék részt, de nem is várhatja el az ember ugyebár. Főleg hogy egyedül csinálom végig a kis szobámban. Ha valaki tud esetleg valami jó kis pörgős tae bo, iron box vagy kickbox aerobik dvd-t szóljon. Itt Nyíregyházán eddig nem találtam hasonló edzést, konditermet ahol kedvemre űzhetném a fenti sportok valamelyikét.
Ma pedig egy borzasztó nap után (bevallom lecsúszott néhány feszültségoldó bon-bon) egyetlen vigaszom maradt, mégpedig a futás. Már az is mennyei érzés volt amikor belebújtam a felszerelésbe, a futónacim még mindig az egyik kedvenc ruhadarabom és motiváló eszközöm. 


Cikáztam néhány kört a városban, igaz már a végére teljesen besötétedett. Remélem legközelebb már tudok menni az erdőbe is.
Nem akarok elkiabálni semmit, de lehet hogy jövőhétre beiktatok egy spinning-et, valamikor a hét elejére, de ez még csak terv.

Esti program zenehallgatás, olvasás, lazulás, alvás:



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A futás az egyik legjobb "orvosság" :)

    Te milyen eszközt használsz a futásod mérésére?

    Noémi

    VálaszTörlés
  2. Szülinapomra kaptam egy Nike Sportband-et amit azóta is imádok. Ehhez persze megfelelő cipő kell, aminek a talpába bele tudod helyzeni a chip-et. Pulzust és részidőt nem lehet vele mérni. Be kell állítani a testsúlyt, magasságot és egyebeket. Mér viszont időt, távolságot, tempót, kalóriát.

    VálaszTörlés