2012. március 9., péntek

általában a futásról és a mai futásról

Nincs mit tenni jön a jó idő és hív a természet. Valamint rájöttem, hogy a futás mindig különös dolgokat szabadít fel bennem. A szervezetem annyira fel tudja pörgetni, hogy az valami eszméletlen. Egy kiadós menet után esküszöm még a fejbőröm is bizsereg.  Az meg hogy folyamatosan le kell győznöm önmagam külön jó a dologban. Tényleg sokszor könnyű volna azt mondani, hogy nem. Nem öltözök át, vagy hogy a következő kanyarnál visszafordulok és nem futok tovább. Aztán belegondolok hogy képes vagyok rá és tovább megyek, meg persze azt is tudom, hogy futás után olyan érzés kerít hatalmába ami semmihez sem fogható.


A mai menetről röviden annyit, hogy az út menti kerékpárúton futottam ismét. Az erdőt még nem mertem megkockáztatni a sár miatt, de szerintem vasárnap arra is sort kerítek. A városban folyton felhúz a sok kereszteződés és lámpa, egyszerűen nem tudok rendesen haladni. Kerekítve 9 km-t futottam 50 perc alatt megállás nélkül, azért az nem olyan rossz. 
A náthám már 90%-ban elmúlt aminek őszintén szólva nagyon nagyon örülök.


6 megjegyzés:

  1. Hú, de jó vagy, egyszer én is szeretnék eljutni erre a szintre, egyelőre lassú kocogás szinten vagyok, 3,6 km kb 28 perc alatt, még ez is megerőltető a tüdőmnek, de előttem a fejlődési lehetőség. :)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy, csak így tovább! A tempó is tök jó! :) Mióta bejött ez a jó idő, én még napot sem nagyon hagyok ki, annyira élvezem. Igen, néha könnyű lenne edzést kihagyni, csak az a baj, hogy tudod, hogy mit mulasztanál el és tudod, hogy kár lenne. :)

    VálaszTörlés
  3. 9 km 50 perc alatt? :) Nem hogy nem rossz, hanem nagyon is szuper! :)))

    Nálam is indul jövő héten a futóverseny szezon, vasárnap 6,8 km-es távon indulok, ez lesz a szezonnyitó verseny. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Versenyen már én is gondolkoztam, de még sosem jutottam el egyre sem. Egyszer mindennek eljön az ideje.

      Törlés
  4. Én is szeretnék tudni lefutni 9 km-t (az idő még hagyján), de az nekem olyan sok:( Valami tippet adhatnál, hogy hogyan lehet ilyen nagy távot lefutni:) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bele lehet jönni nyugi. Lépésről lépésre kell haladni. Lehet neked a rövidebb távok fekszenek, nincs abban semmi. Én sem rögtön így kezdtem.

      Törlés