2012. március 12., hétfő

Az új családtag!

Az előző bejegyzéshez hozzá tartozik, hogy amolyan feszültség levezetés volt. Nem feltétlenül a futás öröméért, persze közben az érzéseim mindig átalakulnak és már el is fejeltem mi a fészkes fenén húztam fel magam. Turkálóba akartam menni, hátha találok valami klassz tavaszi holmit. Jobban mondva voltam is turiban, de nem találtam semmit :(!  A turit is hetet lezáró búfelejtő programnak szántam. A végén persze maradt a jó öreg futás, abban ritkán csalódik az ember.

Na akkor a szombatról. Mint a cím is jelzi, vásároltam, nem is akármit. ÚJ FUTÓCIPŐT!!
Ő lett a befutó! Próbáltam egy FREE-t is de valahogy a talpkiképzése ennek jobban tetszett. El tudjátok képzelni, fülig érő szájjal jöttem haza. Mivel akciós volt a 15%-os Intersport kupont nem tudtam rá beváltani, így vettem hozzá egy pár futózoknit. 
A tesztelés vasárnapra maradt. Természetesen délelőtt mentem ki a stadionhoz és az első kör után elkezdett szemerkélni az eső. A másik buktató a dologban itthon volt. Hiába, vagyis persze nem hiába futottam le 5,5 km-t valamilyen oknál fogva nem tudtam feltölteni az adatokat. Egyszer már tréfált így meg a sportband, na de mindegy. A teszt meg volt és úgy érzem nagyon jó barátnők leszünk a kislánnyal. Mert ugye ez a gyönyörűség mi más is lehetne.
Az Aldi-ban találtam gumiszalagot. Rögtön lecsaptam rá. Egyszer már volt, de feladta a szolgálatot és itt volt az ideje, hogy pótoljam. A csomag 4 db-ot tartalmaz 2 különböző fajtát mindkét fajtából két különböző erősségűt. (ezt most lehet egy kicsit túlbonyolítottam)

Vasárnapra a cipőtesztelésen túl estefelé még beiktattam egy súlyzós felsőtest edzést.
Ma is sikerült egy rövid, de annál intenzívebb edzést végignyomni. A szokásos ugróköteles bemelegítés után 10 körös 3 gyakorlatos sorozatot csináltam végig.
  • 5 burpee
  • 10 lábemelés ( háton fekvés, lábak nyújtva, fontos-derék végig a talajon)
  • 10 keresztben térdhúzás
Amikor elkezdtem a sorozatot csak 5 körrel számoltam, aztán megembereltem magam és ráhúztam még ötöt. A hatás persze nem maradt el (vörös fej). Az időt nem mértem pontosan de valahol 20-23 perc körül teljesítettem. 

Holnap ismét spinning!

Nem vagyok nagy hip-hop és rap rajongó, de a hétvégén ezt számtalanszor meg kellett hallgatnom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése