2012. március 20., kedd

elmaradt bejegyzések

Na igen, a hétvégén nem sok, azaz semmi bejegyzés nem született. A csütörtök - péntek teljesen a pihenésről és a családról szólt. Szombaton viszont húgom is otthon volt és szerencsére sportos kedvében. Futottunk a tóparti úton kb 5 km-t. Laza tempóban, de a lényeg hogy nem kellett egyedül mennem. Vasárnap reggel még ráhúztunk 3 km-t. Tudom ez a szokásos távomhoz képest kevés, de a lényeg hogy egy kicsit tesómat is motiváltam.
A hétfőt szünnapnak nyilvánítottam bevallom őszintén.
A mai nap azonban spinning volt terítéken. Remek egy órát tudhatok magam mögött hatalmas folyadékveszteséggel, amit azóta persze már pótoltam. Csütörtökre ismét tervbe van véve, remélem összejön.

Ha már tesómat említem jöjjön egy kis film ajánló:

Szerintem remek film, tele jó poénokkal, akinek van kedve nézzen utána!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése