2012. március 8., csütörtök

első blog-szülinap/nőnap

Igaz tegnap volt egy éve, hogy az első edzés dokumentáltam a neten. Ugye azóta kisebb kihagyásokkal, de azért próbáltam töretlenül bejegyzéseket gyártani. Mint már mondtam párszor én senkinek nem akarok prédikálni, elsősorban magammal szemben fontos, hogy az esetleges fejlődést nyomon tudjam követni. Ha valaki úgy gondolja, érdekes amit írok annak természetesen csak örülni tudok. Egész jó kis közösség alakult ki az elmúlt egy évben. Egymást bátorítottuk, buzdítottuk. Gondolok itt pl. az ugrókötél versenyekre és egyéb kihívásokra. Nem mellékesen pedig van 20 feliratkozóm és ha már csak a fele olvassa rendszeresen az is tuti.



Na akkor jöjjön az eheti összefoglaló. Sajnos eddig nincs sok beszámolnivalóm. A keddi spinning-et átraktuk csütörtökre, azaz mára egy bowling est miatt, ami mellesleg nagyon jól sikerült.
Egy kis nátha utolért, a fene se tudja honnan szedtem össze. Főleg népi gyógymódot alkalmaztam a kezelésére (méz, tea, fokhagyma és ezt gáz leírni egy sporttal foglalkozó blogban de egy kupica pálinka). Valahogy össze kellett szedni magam a mai tekerésre. Nem mondom hogy 100%-os volt az egészségi állapotom, de már a tudat hogy este edzés meggyógyított. 
Valamelyik egyetemi évem alatt fél évig spinning-re jártam tesi gyanánt, igaz nem volt olyan kemény mint egy hagyományos edzőtermi spinning.
Jelentem kedves kolléganőmmel együtt remekül teljesítettünk és előre láthatólag jövőhéten repetázunk. Ha minden jól megy és a következő alkalom is tetszeni fog megfontolom az esetleges bérletvásárlást.

A hétvégét már nagyon várom, remélem nem lesz eső, sem kicsi sem nagy. Jó lenne kimenni és az erdőben futni, ha nem jön össze valamilyen oknál fogva marad a benti torna. Azért az sem rossz.

Gondolkoztam mi is lenne a legmegfelelőbb szám erre a dupla nemes alkalomra. 


1 megjegyzés: