2012. március 13., kedd

nem éppen laza keddi spinning

Ma túlestem a második tekerésen. Ezúttal egyedül mentem, M. lemondta határidős munka miatt :(, de jövőhéten a tervek szerint 2 alkalommal megyünk, hogy pótoljuk a lemaradást. Lassan érdemes lenne venni egy bérletet.
A teljesítményemen jelentősen sokat dobott, hogy már nem vagyok náthás. Csodásan vizesre izzadtam a felsőmet, a karomon és még az államon is folyt a víz, pedig nem mondható hogy izzadós típus lennék. Kellemesen elfáradtam, ennek ellenére hazudnék ha azt mondanám nem tudtam volna még valamit edzeni utána. De hazaérve győzött az éhség.
Holnap munka után irány a vasútállomás, megyek haza pihenni a hosszú hétvégére, bár tudom hogy egy szempillantás alatt vége lesz. Viszek haza ugrókötelet, futócuccot. Lehet 1-2 napra kiugrunk Szlovákiába síelni. Nem vagyok valami profi, de azért annyira béna sem. Noémi feldobta a labdát a 300 hegymászással, de nem ígérek semmit. Ha teljesítem becsszó kiteszem az időeredményt, bármi is lesz a vége.

Már hétvégi hangulatban! És csak egy fél napot kell kibírni a melóban!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése