2012. április 18., szerda

remélem visszatérés

Bejegyzés sajnos nem született az utóbbi időben, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy teljesen leálltam mindennel. Megszakítani persze nem szakítottam meg maga. Ez megint csak köszönhető a hétköznapi strapás napoknak. Az egyetlen dolog ami kikapcsol hét közben az az olvasás és a spinning. A múlt héten egy alkalmat sikerült csak beiktatni és némi súlyzós edzést. 
A héten ma volt az első mozgós napom ennek ellenére a tegnapi magassarkú cipős rohangálástól izomláz van a combomban, ilyen még sosem volt, ha valamimet megviselte akkor az a vádlim volt általában. 
Ma amolyan erősítés félét csináltam durván 40 percbe sűrítve.
Bemelegítés ugrókötelezés váltott lábbal 5x10 kör. (Meg kell sajnos jegyeznem, hogy kezdek kijönni a gyakorlatból, jó párszor odavágtam magamnak).
Előszedtem a múltkoriban vásárolt gumiköteleket és azokkal erősítettem. Elsősorban felső testre.
Beiktattam még 5x10 squat jump-ot, hátha holnapra javul az izomláz téma, mert a terv spinning.
A hátizomról sem feledkeztem meg, igaz túlzásba sem vittem. 

Az erősítéseket valahogy vissza kell hoznom a mindennapokba, mert sosem lesz formás vállam, karom.
Hétvégén mérlegeltem: 63,5 kg a kb 177 cm magasságomhoz. 
A hétvégén ha nem esik FUTÁS. Amióta megvettem az új cipőt igazán hosszú távot nem is futottam benne. Ez egy nagy fekete pont.


ui.: szombaton esküvőn voltam és anyuék megjegyezték milyen formás vádlim van! yes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése