2012. április 3., kedd

spinning egyedül, de azért ki nem hagytam volna

Az elmúlt hét egy kicsit sűrűre sikerült. Szerdán voltam utoljára spinningen, sajnos egyedül. M. ugye sajnos lemondta. Azért rajtam kívül voltak mások is a teremben. :)
Péntek-szombat: csajos program. Esküvői ruhát néztünk a két csajszinak, mindketten augusztusban mennek férjhez.
Vasárnap végre össze tudtam kapni a lakást, elég kaotikus állapotok uralkodtak mindenfelé. Délután egy kis főzőcske, este pedig súlyzós edzés. Rendesen kifárasztottam magam. Egy kicsit érzem is az eredményét, hurrá!
A hétfő szünnap maradt, Orsi barátnőmmel beültünk trécselni és elég későn vergődtem haza.
A mai nap viszont ismét egy spinning edzést nyomtam végig, a zene pedig elmondhatom, különösen jó volt, erre még nem tekertünk. Furcsa, az idő múlását nagyon változóan érzékelem. A felénél úgy belassult most is mintha megállt volna. Nagyon szeretem a kiállós részeket, a jump-okat, vagyis úgy általában az egészet.

A héten még nem tudom hogy alakul az edzésprogram, még meglátom mihez lesz kedvem. Úgy érzem egyébként egy kis erősítés rám férne. A futást is elhanyagoltam egy kicsit mostanában, de ami késik nem múlik úgyis pótolni fogom.


Na erre a számra bármit is edzeni, királyság!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése