2012. május 5., szombat

bejegyzésből fekete pont, futásból piros!

Rég volt már, hogy két bejegyzés között ekkora szünetet hagytam, irgum-burgum! Ennek igazából egy oka volt, nem éreztem magamban elég ihletet az íráshoz. Ezt úgy mondom, mintha legalább novellát, verset, vagy kisregényt írnék. Na a lényeg, hogy nem igazán éreztem magam elég kreatívnak és kész.
Ez persze nem azt jelenti, hogy semmi mozgás nem volt az utóbbi időben. A spinninget most szinte teljesen elhagytam. Ha jön a jó idő nem igazán szeretek benti mozgást végezni. Ez az oka annak is, hogy a felsőtest edzések is elmaradoztak mostanában. Viszont a futás megint kezd előtérbe kerülni. A héten ma voltam harmadszor :).
A hosszú hétvégét otthon töltöttem, sütögetés, kertészkedés, kutyázás és cicázás, na meg napozás. Ja és persze két tóparti futás. Az egyik kb. 7 km a gátig és vissza, a másikat húgommal futottam szintén a tóparton, ez olyan 5 km volt. Hugi is megkapta a futócipellőjét szülinapjára, úgyhogy már nincs kifogás. Még bele kell rázódnia, de figyelmeztettem, ha legközelebb megyek haza legalább egy kilométert ráhúzunk.
Ma megint hoztam a formám. Mivel napközben elég meleg volt és volt mit tevékenykednem a futást estére hagytam. Szerintem kb 500 méter után eleredt az eső. Olyan nyári zápor volt, ami az elején még kellemes, de mivel már nem láttam ki a szemüvegemen beálltam egy buszmegállóba míg egy kicsit lecsendesedik. Aztán megint nekiiramodtam, be az erdőbe ahol szintén elkapott egy újabb zivatar. Akkor már minden mindegy volt, nem fordultam vissza, futottam tovább az erdei ösvényen. Nagyon jó volt meg kell hagyni. Szegény cipellőm most felavattam sárban és esőben is, de bírnia kell a kiképzést!

Holnapra még tuti beiktatok egy edzést, bár még kérdés hogy milyet. A múlt héten voltam kint a stadionnál ugrókötelezni. Kitöréssel végigsétáltam kb 4x100 métert, ennek három napig éreztem a hatását alsó hangon, úgyhogy ezt máskor is alkalmazni fogom. A másik gyakorlat ami tényleg nagyon jó az a Zuzana féle térdfelhúzós felugrós combra ütős gyakorlat, a hasizmom is rendesen meg lett dolgoztatva általa.

Egy nagyon cuki motiválós futós videó mindenkinek :)


Szép vasárnapot mindenkinek és főleg hatalmas ölelést Anyukámnak és Nagymamámnak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése