2013. január 31., csütörtök

szerda és számadatok

Tegnapi edzés - köredzés rövid kardió és erősítő résszel.

  • rák 20 (rákállásban ellentétes kéz érinti a lábfejet, egy érintés egy ismétlés)
  • strict mountain climbers 20
  • orosz csavar 20 (5 kg-os súlyzóval a kézben)
  • side lunge jump 20
  • keresztbe térdhúzás
5 kör 13:37, nem a leggyorsabb, de azért izzasztó.
Egy kis kardió:  helyben futás magas térdemeléssel 100 db 0:58.
Swing 100 db 5 kg-os súlyzóval 3:21.

Erősítés:
Oldalra emelés páros 2,5 kg 10, 8, 8, 8, 6.
Vállból nyomás 5 kg 10, 8, 8, 8, 6.
Fűrész 5 kg 10, 8, 8, 8, 6.


Most nézzük a tényeket. Csináltam ugye képet, de az nem publikus (szörnyű). Inkább számokat mondok.
  • csípő 105 cm (egy éve 100 körül mozgott)
  • derék 74 cm (köldök fölött)
  • mell 92 cm
  • comb 62 cm (legvastagabb rész)
  • bicepsz 28 cm (feszítve :( )

2013. január 27., vasárnap

a fekvőthámasz továbbra sem az erősségem

Rövid erősítő edzést angol házi után. Nem eresztettem túl bő lére. Három gyakorlatot csináltam végig.

  1. lebegő ülés 20
  2. tricepsz 20
  3. női fekvő 10
Minden gyakorlatból 5 kör. Nem köredzésszerűen csináltam végig hanem mindegyik gyakorlatból egymás után az 5 kört. A bemelegítést és a nyújtást természetesen nem spóroltam le.
 A fekvőtámaszra még erősen rá kell gyúrnom, de majd tudatosan nekilátok és feltornázom magam egy megfelelő szintre.

Alicia Keys Brand New Me- videót valamiért nem enged ma beszúrni.

2013. január 26., szombat

19,22,24,25

Nos jelentem belevágtam az edzésbe. A címben szereplő számok januári dátumokra utalnak.
Egyenlőre futni még nem voltam, mert elég hideg van odakint és most nem volt meg a hidegre szoktatós időszak. A futóútvonal is elég jeges, de ennek ellenére lehet belefogok nemsokára.

Mindegyik nap intenzív edzést terveztem és a tervnek megfelelően véghez is vittem. Nem neveztem ki konkrét videót amit végignyomta, inkább a jól bevált gyakorlatokból állítottam össze kb. 20-25 perces edzéseket. Most úgy döntöttem nem részletezem őket, a lényeg az hogy próbáltam egyenletesen terhelni a különböző testrészeket, mindent alaposan megmozgatni.
Az első blokknak meg is lett az eredménye, jókora izomláz, főleg comb és popsi. A 2. edzés inkább súlyzós felsőtest volt.

Ha visszaszokok  a rendszeres bejegyzés íráshoz, minden gyakorlatot megosztok majd. Képet csináltam tegnap de még én is megrettentem, úgyhogy arra jutottam hogy inkább a paramétereket osztom meg valamelyik bejegyzésben. A fotókat megtartom egyenlőre magamnak. Lehet ha már lesz látványos eredmény bevállalom egy poszt erejéig.
A konklúzió egyébként az, hogy a felsőtestemet nagyon meg kellene erősíteni, mert nagyon vékonyka az alsó részhez képest. A csípő, fenék, comb szenthármasság pedig.... hogy is mondjam.
Bevallom az erőnlétem sokat romlott ami érthető. Már nagyon itt volt az ideje visszatérni.


2013. január 23., szerda

Fél év...

Igen, igen, igen! Szörnyű!
Alul motiváltság a köbön! Mit is mondjak, nem arról van szó, hogy a lábam lógattam az elmúlt 6-7 hónapban, de nincs igazán minden rendben. A nyár még egész mozgalmas volt, de az ősz, szinte teljes kudarc. Mondhatnám, hogy eléggé a gödörben voltam az utóbbi néhány hónapban, de ez a lényegen sajnos nem változtatna. Egyszerűen semmihez nem volt kedvem, nem volt edzőpartnerem, aki kirángatott volna a gödörből. Amikor neki akartam kezdeni valaminek mindig találtam magamnak "jobb elfoglaltságot".  Nem tettek jót persze a  munkahelyi dolgok sem. 

Most úgy néz ki kezdek kievickélni ebből ez egész önsajnálatból. Tudom azt is, hogy itthon az önuralmam egy kicsit másként működik, mint mikor külön élek a családtól. Akkor csak az van otthon, amit én veszek és így egyértelmű az is, hogy csak azt eszem. Úgy néz ki február környékére ez a gond is megoldódik, irány Pest, bár nem szeretnék semmit elkiabálni.

Nagyon azon vagyok, hogy visszaszoktassam magam a régi ritmushoz. Fokozatosan kezdek edzeni. Gondolkozott az "előtte" fényképeken, hátha ad egy kis motivációt. Még arra is gondoltam, hogy megosztom az egészet. Tudom, hogy magamért kell megtennem!Remélem ha ismét elkezdem írni az edzésnaplót és megosztom azzal egy kicsit fel tudom pörgeti magam.

A visszarázódáshoz pedig ismét  a szokásos zene: