2013. január 26., szombat

19,22,24,25

Nos jelentem belevágtam az edzésbe. A címben szereplő számok januári dátumokra utalnak.
Egyenlőre futni még nem voltam, mert elég hideg van odakint és most nem volt meg a hidegre szoktatós időszak. A futóútvonal is elég jeges, de ennek ellenére lehet belefogok nemsokára.

Mindegyik nap intenzív edzést terveztem és a tervnek megfelelően véghez is vittem. Nem neveztem ki konkrét videót amit végignyomta, inkább a jól bevált gyakorlatokból állítottam össze kb. 20-25 perces edzéseket. Most úgy döntöttem nem részletezem őket, a lényeg az hogy próbáltam egyenletesen terhelni a különböző testrészeket, mindent alaposan megmozgatni.
Az első blokknak meg is lett az eredménye, jókora izomláz, főleg comb és popsi. A 2. edzés inkább súlyzós felsőtest volt.

Ha visszaszokok  a rendszeres bejegyzés íráshoz, minden gyakorlatot megosztok majd. Képet csináltam tegnap de még én is megrettentem, úgyhogy arra jutottam hogy inkább a paramétereket osztom meg valamelyik bejegyzésben. A fotókat megtartom egyenlőre magamnak. Lehet ha már lesz látványos eredmény bevállalom egy poszt erejéig.
A konklúzió egyébként az, hogy a felsőtestemet nagyon meg kellene erősíteni, mert nagyon vékonyka az alsó részhez képest. A csípő, fenék, comb szenthármasság pedig.... hogy is mondjam.
Bevallom az erőnlétem sokat romlott ami érthető. Már nagyon itt volt az ideje visszatérni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése