2013. január 23., szerda

Fél év...

Igen, igen, igen! Szörnyű!
Alul motiváltság a köbön! Mit is mondjak, nem arról van szó, hogy a lábam lógattam az elmúlt 6-7 hónapban, de nincs igazán minden rendben. A nyár még egész mozgalmas volt, de az ősz, szinte teljes kudarc. Mondhatnám, hogy eléggé a gödörben voltam az utóbbi néhány hónapban, de ez a lényegen sajnos nem változtatna. Egyszerűen semmihez nem volt kedvem, nem volt edzőpartnerem, aki kirángatott volna a gödörből. Amikor neki akartam kezdeni valaminek mindig találtam magamnak "jobb elfoglaltságot".  Nem tettek jót persze a  munkahelyi dolgok sem. 

Most úgy néz ki kezdek kievickélni ebből ez egész önsajnálatból. Tudom azt is, hogy itthon az önuralmam egy kicsit másként működik, mint mikor külön élek a családtól. Akkor csak az van otthon, amit én veszek és így egyértelmű az is, hogy csak azt eszem. Úgy néz ki február környékére ez a gond is megoldódik, irány Pest, bár nem szeretnék semmit elkiabálni.

Nagyon azon vagyok, hogy visszaszoktassam magam a régi ritmushoz. Fokozatosan kezdek edzeni. Gondolkozott az "előtte" fényképeken, hátha ad egy kis motivációt. Még arra is gondoltam, hogy megosztom az egészet. Tudom, hogy magamért kell megtennem!Remélem ha ismét elkezdem írni az edzésnaplót és megosztom azzal egy kicsit fel tudom pörgeti magam.

A visszarázódáshoz pedig ismét  a szokásos zene:


3 megjegyzés:

  1. Nálam is hasonló volt az elmúlt 6 hónap:( Na de majd most!!! Szorítok, hogy sikerüljön!:))

    VálaszTörlés
  2. Lassan összeszedem magam, bár egy kicsit zavaró, hogy oda a régi erőnlétem.

    VálaszTörlés