2013. február 12., kedd

kirándulós délelőtt, edzős izzasztó délután

Délelőtt egy kicsit sétálgattam a közeli erdőben és segítettem apukámnak. A hideg szél még mindig nem a kedvencem!

tabata timer 30/10, mindegyik gyakorlatcsoportból 2 kört csináltam és csak utána haladtam a következő csoportra, amikor az egésszel végeztem megismételtem az egészet még egyszer.

  • plank pozícióban keresztbe térdhúzás törzs alatt
  • hegymászás
  • plank pozícióban oldalra térdhúzás
  • guggolás oldalra lábemelés 
  • nyusziugrás
  • rák
  •  lebegő ülés
  • alkar támaszban statikus tartás
  • rövid hídas csípőfeltolás
 Kicsit bonyin hangzik, de egyébként teljesen követhető volt, legalább is számomra.


Egyszerűen imádom, végre egy sorozat ami nem idegesít és jóízűen lehet/tudok rajta nevetni (hangosan)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése