2013. február 9., szombat

melegváltás

Délután először hugi tornázott a nappaliban, majd rögtön én. Ő hajlamos rá hogy röviddel kaja után tornázzon, nekem azért legalább másfél óra kell, hogy neki tudjak kezdeni bárminek is. A másik dolog, hogy nem is egészséges teli pocakkal edzeni. DVD-t még mindig nem vettem elő, úgy vagyok vele, hogy ameddig van ihletem addig inkább magam állítom össze a programot. 
Pénteken pihenőnapot tartottam, holnapra pedig erősítő súlyzós napot tervezek. 

A mai délután tömören:
  • dead man's purpee 10
  • lebegő ülés 10
  • guggolásban rugózás 10
  • orosz csavar 10
  • squat jump 10
5 kör 12:51

1 perc alatt 158 helyben futás magas térdemeléssel. Na ettől a pulzusom a plafonon volt az biztos.
Aztán a tabata timert beállította 30/10-re és 5 körre. Két variációval.

  1. Plank-ban keresztbe térdhúzás 24,15,17,20,24 ; hegymászás 46,33,36,36,33. 
  2. Kori 30,30,32,32,33 ; lábemelés hanyatfekvésben  12,14,15,15,13
Először az egyik kombót csináltam végig majd pihenő után a másikat.
Az eredmény kellemes fáradtság. Juhé!

Próbálok nem arra gondolni, hogy mikor lesz az egésznek szemmel látható eredménye, mert a türelmetlenség nem tesz jót.
A futás egy kicsit szünetel tekintve, hogy egész nap esett a hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése