2013. február 14., csütörtök

szabadban

Végre eljutottam oda, hogy a telefonomra letöltöttem egy interval timert. Juhú!
Más sem kellett újra előkaptam a jó öreg ugrókötelet és kimentem az udvarra (vagyis a ház elé mert a kutya folyton odadugta az orrát, nagyon izgatta mit csinálok). 10 körre állítottam be 40/10-re időzítettem, ez egy kicsivel több mint 8 perc ha jól emlékszem. Kétszer csináltam végig, egyszer az edzés elején egyszer pedig a vége felé. 
Végignyomtam 100 hátrafelé kitörést váltott lábbal, valamint 100 guggolást (combok kb vízszintesig). Kitörés 3:27, guggolás 3:45 bár egyenlőre nincs jelentősége. 
Kint minden csúszós és nedves volt úgyhogy bent folytattam a programot. Előkaptam a súlyzót és rápakolta 10 kilót kezdésnek.
  • vállszéles terpeszben egyenes háttal leengedtem a súlyzót a föld közelébe (kb 5-8 cm hiányzott), fenekem hátratoltam, tükörből nézve a lábszáram egyenes volt, 5 kör
  • tárogatás hanyat fekve 10 ismétlés 5 kör, de csak 2 kilós súlyzóval
  • állig húzás 10 kg, 5 kör, 10 ismétlés
  • fűrész mindkét oldalra 7,5 kg, 5 kör, 10 ismétlés
Kb mindennel együtt 40-45 perc.
Jó volt előszedni az ugrókötelet, már hiányzott egy kicsit. A szabadban edzés pedig még mindig isteni. Itthon csak a szobában tudok tornázni és tél lévén a fűtés egy kicsit megnehezíti a dolgomat. 

Egy kis furcsaság :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése