2013. május 26., vasárnap

Újra lendületben, bár ezt még egy kicsit félve mondom ki!

Na igen, nem most volt, hogy a legutóbbi bejegyzés megszületett. Ennek nem is tudom mi az oka, mi volt az oka. Nem hazudok, voltak kihagyások az utóbbi időben, volt olyan hogy csak heti egyre futotta, ez nagyrészt az én hibám. Főleg futás volt porondon, 7-10 km közötti távokkal. Most úgy döntöttem a tempót igyekszem fokozni, még ha a távot csökkenteni kellett is egy kicsit, mert valljuk be 10 km-t nem lehet végigrohanni. Azért igyekszem tartani a minimális 7 km-t.

Az utóbbi időben futottam kollégával :), hugival, de mint általában főleg egyedül. 
Ismét elhatároztam, hogy nekivágok a súlyzós, saját testsúlyos edzésnek. Vettem egy adag fehérjét, mert anélkül állítólag felesleges is belevágni bármibe. Megpróbálok összehozni valami edzéstervet, ami változatos. Súlyból igazán nem szeretnék fogyni, a célom a feszesítés és egy kis izom összeszedése. Nem szeretném a Levi's farmerom a kukába dobni azért mert kifogytam belőle. A legfőbb cél a feszes comb és fenék, valamint egy kis izom a felsőtestre. Arányba szeretném hozni a testem. Ennyi!

Konkrét diétát nem tartok, de igyekszem odafigyelni a helyes táplálkozásra. A kisebb bűnözéseket pedig igyekszem kompenzálni.
Lehet betervezek legalább heti egy csoportos edzést valami fitness terembe, csak elég lusta vagyok utána nézni, pedig aztán ha itt Pesten nem találok kedvemre valót akkor sehol.

Most csak erről a hétről írok egy kis összefoglalót, de a jövőben megpróbálom összekapni magam.
- Csütörtök: itthoni saját testsúlyos, súlyzós edzés. Nem keménykedtem, mert erre az mozgásformára vissza kell szoknom és az újrakezdés mindig nehéz. Hihetetlen mennyit tud az ember veszíteni az erőnlétéből.
- Péntek: futás a Margit-szigeten. A technikával megint meggyűlt a bajom, konkrétan lefagyott a telefon, úgyhogy 7,5 km-rel megrövidítettem magam. Nem baj, én tudom hogy teljesítettem és ez a lényeg. A tempó egyébként 5,5 perc/km körül mozgott.
- Vasárnap: saját testsúlyos, egész testet átmozgató edzés.

Holnapra főleg felsőtestet tervezek, remélem senki nem köp bele a  levesembe!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése