2013. június 30., vasárnap

június utolsó napján

Egy kis futás, mint azt már tegnap említettem.
Tópart, hugival, aki számomra eszeveszett tempót diktált. A tegnapi hasizom gyakorlat pedig megtette a hatását, kicsit olyan mintha összevertek volna (ami azt illeti tesóm jobban szenved).




Holnap szerintem szünnap, utazás és egyebek.


2013. június 29., szombat

egy kis tabata, egy kis fegyenc, egy kis ugrókötél

A bejegyzésekkel még mindig nem tudtam utolérni magam. Ezen egyenlőre nem tudok változtatni. Meg kellene próbálni valami új taktikát kitalálni, elvégre a blog edzésnaplónak indult. Az a baj, hogy mostanában sokszor már este 9 is elmúlt mire befejeztem a napi mozgást, aztán fehérjeturmix, zuhany és be kell valljam fáradtan már nincs sok kedvem pötyörészni.

De ma másképp történt. A hétvégét itthon töltöm nem Pesten, az idő is hűvösebb így nem kellett teljesen a nap végére tenni a tornát.

Bemelegítés után (mert anélkül nem kezdünk bele semmibe ugye) egy kis Péntek Enikős tabata (kb 13-14 perc)


Az oldalra csípőemelés be kell valljam nem megy egyenes karral, úgyhogy azt alkartámaszban csináltam.

Egy kis fegyencedzés a következő blokkban. 
  1. fekvőtámasz előre dőlve 2x20 (jelenleg az ablakpárkánynál)
  2. béka lábemelés fekvésben 2x15
  3. rövid híd 2x20
  4. fél guggolás 2x35
Ugróköteles blokk (30/10 8 kör) váltott lábbal amennyi belefér. A legjobb köröm 83 volt.
Edzeni kell a legközelebbi kihívásra. Akinek van ötlete, milyen típusú legyen nyugodtan megírhatja nekem vagy Noéminek.

A nyújtás persze kihagyhatatlan és nem mellesleg imádom. Általában 10 percet is kitesz.

A futást jó lenne visszacsempészni, mert hiányzik. A nagy hőségben teljesen hanyagoltam, az árvíz miatt a szigetet sem lehetett használni.

Jelenleg egyébként úgy állok, hogy a felső testem formásodik. Kezdem észrevenni, hogy erősödik a hátam, van néhány szűk blúzom, ruhám ami még pont jó rám, de lehet a nyár végére el kell őket ajándékozni. Fenék tájon némi kerekedést észlelek, itt azért lassabb a változás. A combom viszont még nagyon nem ott tart ahol szeretném, főleg a hátsó része. Tudom persze, hogy a sok évi henyélés nyomait nem lehet pikk-pakk eltüntetni.
A kajára jobban oda kellene figyelnem, de sajnos nem mindig jön össze :(
Lassan vennem kell fehérjét, lehet ezúttal Peak lesz belőle, mert huginak vettem a héten egy adagot tőlük és kaptam kupont. Lehet kipróbálom ezúttal ezt a márkát. Érdekelne kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban.

Holnap ha nem szakad az eső akkor délelőtt futás a tónál.


2013. június 17., hétfő

nincs lazsálás

A bejegyzések gyakoriságát, vagy inkább ritkaságát tekintve az szűrhető le, hogy lazítok és lógatom a lábam. Pedig nem!
Heti 3-5 edzést azért sikerül összerántani. Kaját tekintve be kell vallanom voltak bűnözések az utóbbi néhány hétben, de tényleg rá kellett jönnöm, hogy látványos eredményt akkor fogok elérni, ha jobban odafigyelek. Én ezt nem diétának mondanám, sokkal inkább tudatos táplálkozásnak.

Fegyencedzés: egyenlőre a fekvőtámaszokat csinálom, szigorúan fal mellett, vagyis még nagyon az elején járok, de már megy a 3*50, vagyis a haladó szint. Nem szoktam 1-2 percnél hosszabb szünetet tartani a három sorozat között. Szerintem még egy hét és belevágok a következő lépésbe.

A fenekem úgy érzem kerekedik, bár még jócskán van mit ledolgozni. Ahogy megfigyeltem a comb-fenék találkozásánál megvan a csík, de inkább csak a belső részen. Régen ez nagyon máshogy nézett ki!
A futás kicsit hiányzik, lassan két hete nem voltam. Ha vissza is térek, csak késő este, vagy nagyon korán reggel, mert a melegtől kikészülök. A Margit-sziget sajnos még nem használható, remélem ez hamarosan változni fog, mert a Városligetben cikázni annyira nem volt buli.

Ma egy kis comb-fenék kombó volt soron. Guggolás oldalra lábemeléssel, felhúzás váltott lábbal, rövid híd fitball labdán, stb. a teljesség igénye nélkül.

Egy kis nosztalgia a múltheti koncertről! Edzéshez sem utolsó persze.