2013. június 29., szombat

egy kis tabata, egy kis fegyenc, egy kis ugrókötél

A bejegyzésekkel még mindig nem tudtam utolérni magam. Ezen egyenlőre nem tudok változtatni. Meg kellene próbálni valami új taktikát kitalálni, elvégre a blog edzésnaplónak indult. Az a baj, hogy mostanában sokszor már este 9 is elmúlt mire befejeztem a napi mozgást, aztán fehérjeturmix, zuhany és be kell valljam fáradtan már nincs sok kedvem pötyörészni.

De ma másképp történt. A hétvégét itthon töltöm nem Pesten, az idő is hűvösebb így nem kellett teljesen a nap végére tenni a tornát.

Bemelegítés után (mert anélkül nem kezdünk bele semmibe ugye) egy kis Péntek Enikős tabata (kb 13-14 perc)


Az oldalra csípőemelés be kell valljam nem megy egyenes karral, úgyhogy azt alkartámaszban csináltam.

Egy kis fegyencedzés a következő blokkban. 
  1. fekvőtámasz előre dőlve 2x20 (jelenleg az ablakpárkánynál)
  2. béka lábemelés fekvésben 2x15
  3. rövid híd 2x20
  4. fél guggolás 2x35
Ugróköteles blokk (30/10 8 kör) váltott lábbal amennyi belefér. A legjobb köröm 83 volt.
Edzeni kell a legközelebbi kihívásra. Akinek van ötlete, milyen típusú legyen nyugodtan megírhatja nekem vagy Noéminek.

A nyújtás persze kihagyhatatlan és nem mellesleg imádom. Általában 10 percet is kitesz.

A futást jó lenne visszacsempészni, mert hiányzik. A nagy hőségben teljesen hanyagoltam, az árvíz miatt a szigetet sem lehetett használni.

Jelenleg egyébként úgy állok, hogy a felső testem formásodik. Kezdem észrevenni, hogy erősödik a hátam, van néhány szűk blúzom, ruhám ami még pont jó rám, de lehet a nyár végére el kell őket ajándékozni. Fenék tájon némi kerekedést észlelek, itt azért lassabb a változás. A combom viszont még nagyon nem ott tart ahol szeretném, főleg a hátsó része. Tudom persze, hogy a sok évi henyélés nyomait nem lehet pikk-pakk eltüntetni.
A kajára jobban oda kellene figyelnem, de sajnos nem mindig jön össze :(
Lassan vennem kell fehérjét, lehet ezúttal Peak lesz belőle, mert huginak vettem a héten egy adagot tőlük és kaptam kupont. Lehet kipróbálom ezúttal ezt a márkát. Érdekelne kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban.

Holnap ha nem szakad az eső akkor délelőtt futás a tónál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése