2013. június 17., hétfő

nincs lazsálás

A bejegyzések gyakoriságát, vagy inkább ritkaságát tekintve az szűrhető le, hogy lazítok és lógatom a lábam. Pedig nem!
Heti 3-5 edzést azért sikerül összerántani. Kaját tekintve be kell vallanom voltak bűnözések az utóbbi néhány hétben, de tényleg rá kellett jönnöm, hogy látványos eredményt akkor fogok elérni, ha jobban odafigyelek. Én ezt nem diétának mondanám, sokkal inkább tudatos táplálkozásnak.

Fegyencedzés: egyenlőre a fekvőtámaszokat csinálom, szigorúan fal mellett, vagyis még nagyon az elején járok, de már megy a 3*50, vagyis a haladó szint. Nem szoktam 1-2 percnél hosszabb szünetet tartani a három sorozat között. Szerintem még egy hét és belevágok a következő lépésbe.

A fenekem úgy érzem kerekedik, bár még jócskán van mit ledolgozni. Ahogy megfigyeltem a comb-fenék találkozásánál megvan a csík, de inkább csak a belső részen. Régen ez nagyon máshogy nézett ki!
A futás kicsit hiányzik, lassan két hete nem voltam. Ha vissza is térek, csak késő este, vagy nagyon korán reggel, mert a melegtől kikészülök. A Margit-sziget sajnos még nem használható, remélem ez hamarosan változni fog, mert a Városligetben cikázni annyira nem volt buli.

Ma egy kis comb-fenék kombó volt soron. Guggolás oldalra lábemeléssel, felhúzás váltott lábbal, rövid híd fitball labdán, stb. a teljesség igénye nélkül.

Egy kis nosztalgia a múltheti koncertről! Edzéshez sem utolsó persze.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése