2013. július 15., hétfő

kellene egy rendes edzésterv!

A baj csak az, hogy soha nem tudom kiszámítani a hetemet, ezért nem merek nagyon előre tervezni. Pedig abból a szempontból jó lenne, hogy semmi sem maradna ki, vagy kapna aránytalanul nagy terhelést.

Nade, tartozom egy kis elmúlt heti összefoglalóval.
Szombaton tesót bevontam a fegyencbe. Nem teljesen az ő műfaja, de végigcsinálta.
  • fekvőtámasz előre dőlve 3x20
  • béka lábemelés 3x25
  • plank 3x1 perc
  • rövid híd 3x25
  • fél guggolás 3x25
  • fejenállás 2:10
Vasárnap futás: 7,2 km; 40 perc; 5'36 perc/km-es tempó.

Hétfő, mert aktívan kell indítani a hetet:
  • fejenállás 3 perc (a sarkam csak ritkán ért a falhoz) ami ha jól emlékszem az eddigi legjobb, most az edzés elejére tettem, próba szerencse
  • falnál fekvőtámasz 3x50
  • fél guggolás 2x35
  • béka lábemelés 3x25
  • egylábas felhúzás mindkét lábra 3x10 (7 kg)
  • keresztbe térdhúzás 3x20
  • csípő feltolás fittball labdán 3x15
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
Jó, az ismétlésszámok nem mindenhol egyeznek a könyvvel, de a hétvégi edzésnél nem volt nálam a segédanyag és lusta voltam net-ről puskázni. Talán ennyi még belefér, elvégre nem szentírás!

A kora reggeli futásra eddig még nem sikerült rávenni magam, pedig nem lenne rossz úgy indítani a napot, hogy már valami értelmeset is csináltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése