2013. július 9., kedd

kicsit kattogó térd

... ami szerintem nem az edzéseknek tudható be, sokkal inkább a múltheti rossz cipőválasztásnak. Semmi extrát nem viseltem csak lapos talpú papucsot, ami elég kemény, semmilyen párnázás nincs rajta. Ahogy visszanéztem az edzéseket kedden használtam utoljára rendesen a lábamat és ez a furcsa kattogás/recsegés valamikor péntek-szombat környékén jelentkezett csak, de csak guggolásnál. 
Ennek ellenére ugyibár vasárnap futottam, hozzáteszem közben semmilyen problémám nem volt. Ennek függvényében ma csak felsőtestre edzettem, jórészt fegyencet.

Bemelegítés után még egy kis ráadás bemelegítés falnál fekvőtámasszal (pumpálással) 3x30 ismétlés.
  • plank alkartámaszban 5x1 perc
  • karhajlítós tricepsz gyakorlat pad mellett 5x10
  • "fekvőtámasz kiindulásból fenék feltolás majd vissza" 5x10
  • keresztbe térdhúzás 5x20
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • béka lábemelés 3x25
  • fejenállás falnál másfél perc
Egy kis szemléltető a fenékfeltolós gyakorlathoz, ha valaki tudja pontosan mi a neve, kérem írja meg, nagyon megkönnyítené a dolgom. Nagyon szeretem ezt a gyakorlatot akármi is legyen a neve. Főleg a hátam középső részén érzem a hatását.



Érik a következő ugrókötél kihívás, remélem a héten sikerül összehozni valamit. A reggeli futásnak eddig lőttek, nem nagyon akaródzik a korán kelés, de hétvégén otthon leszek, úgyhogy remélem tesómmal össze tudunk hozni legalább egyet.
Tervbe van még egyébként egy lábnap és egy egész testet átmozgató edzés is. Tegnap a H&M próbafülkéjében megállapítottam, hogy a házam egész szépen fejlődik, ha lesz aki lefotózza még az is lehet hogy megosztom.


2 megjegyzés:

  1. Kicsit késve írom, valószínű azóta megfejtetted...
    Lefelé néző kutyapóz - Adho Mukha Svanasana - Downward Dog

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Akkor mostantól a rendes nevén emlegetem majd.

      Törlés