2013. augusztus 14., szerda

esős


A mai nap időjárását gondolom senkinek sem kell bemutatnom. Ennek ellenére, vagy inkább a hűvös időn felbuzdulva összebeszéltünk kolléganőmmel és munka után kimentünk a szigetre futni. Persze akkor kezdett el pötyörögni az eső mikor kiértünk, de úgy voltunk vele, egye fene. Szerencsére elviselhető volt. A hőmérséklet pedig tökéletes.
Egy kicsit visszafogtam magam és csak 5,82 km-t futottam, nem akartam, hogy a kollegina rám várjon az esőben. Ő is ügyesen teljesítette az 5 km-t ne sokkal utánam :) Grat!
Hazaérve lenyomtam még egy kört:
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • fél guggolás 2x35

2013. augusztus 13., kedd

Sziget, következmények és a mai nap

A vasárnap délelőtti futásról már írtam. Délután Sziget Fesztivál záró nap rengeteg jó koncert, sok sör és hajnali gyros.
Egész este táncoltam, hajnali 5 körül kerültem ágyba. Hétfőn szintem mozdulni sem bírtam, annyira fájtak az ízületeim. A végig ugrált balkán disco megtette a hatását. Szerencsére hétfőre sikerült szabit kivenni.
A mai délutánra becsúszott egy trécselős fagyizós program egy kis lelkifurkával megspékelve.
Este nyolctól torna!

Két részre bontottam az edzést, az egyik fele a napi kihívás kombinálva még két másik gyakorlattal, a másik fele természetesen fegyenc.

1. blokk, 3 kör:
  • bolgár kitörés 10 mindkét lábbal
  • karhajlítás (tricepsz) 10
  • plank 1 perc
2. blokk, most gyakorlatonként csináltam végéi, úgy döntöttem most ezzel nehezítek:
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • béka lábemelés 2x25
  • rövid híd 2x25
Most az a terv, hogy 2-3 köröket csinálok a fegyencből, vagy a fenti módon csak egy kör, de akkor gyakorlattípusonként, addig amíg nem megy könnyedén az egész. Jó alapokat akarok.
Egy kis Sziget idézés!

2013. augusztus 11., vasárnap

hülye nike running

Tegnap megünnepeltem, hogy nem 1000 fok van és lenyomtam egy fegyencet. Vagyis rögtön két kört.
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • fél guggolás 2x35
  • rövid híd 2x25
  • plank 1 perc
Értelem szerűen a fent leírtak egy kört takarnak. A varjú tartással egész jól haladok. Kezdek ráérezni a lényegére. Az a baj hogy mindig elkapkodom az elejét, túl gyorsan akarom eltávolítani a lábaimat a talajtól és ezért nehéz megtalálni az egyensúlyt.





Ma reggel futás volt, délután meg Sziget, juhé!!!!
A hülye telefon vagy inkább hülye program már 3 perc után bemondta az első km-t. A helyzet nem javult később sem. Szerinte 17 km-t futottam úgy hogy egyébként nem volt meg a teljes két kör. Az 57 perc sem volt teljesen korrekt.  Térképen lemérve 9 km körül volt a vége.


2013. augusztus 6., kedd

mennyi az annyi?

Hétfő: duplázva.
Eddig egy kört csináltam az aktuális gyakorlat éppen aktuális szintjéből, tegnap viszont két sorozatot vállaltam be és el is fáradtam.
A varjú tartással még mindig hadilábon, 5-7 mp :(, hogy lesz ebből 1 perc. De nem adom fel!!!
  • fejenállás 1:50
  • fekvőtámasz előre dőlve 4x20
  • fél guggolás 4x35
  • béka lábemelés 4x25
  • plank 4x 1 perc
Kedd: hőség!
Kicsit mást csináltam, mint eredetileg terveztem. Futás helyett néhány Zuzannás gyakorlat.
  •  keresztbe térdhúzás 5x10
  • rák 5x10
  • kitörés hátrafelé előre rúgással mindkét oldalra 5x10 lábanként
  • lebegő ülés 5x10
  • guggolás oldalra lábemeléssel 5x10 (guggol, emel, guggol, emel = teljes kör)
Felcsatoltam a gyakorlatokhoz a lábsúlyokat (2x1 kg).

 

2013. augusztus 1., csütörtök

mi történt a Balatonon

Nyaralás előtt írtam utoljára, úgyhogy pótolok. Bár nem volt olyan elképesztően mozgalmas. A Balcsin 2 futás lett megejtve 7-8 km körüli távokkal. Még igyekeztünk reggeli előtt letudni a meleg előtt. A második alkalommal kevésbé sikerült.
Egyéb edzés a futkározáson és némi úszáson (nem vittem túlzásba) kívül nem volt.

Ettől a héttől próbálom visszafogni magam evés terén, a nasiról nem is beszélve. Hétfőn azért lecsúszott még 2 gombóc fagyi Márti nap alkalmából, de azóta jó kislány vagyok és ezt igyekszem is tartani, mert enélkül nincs ugye eredmény. Hétvégén repülőnap, de majd megoldom valahogy.

Hétfőn ugye extrém meleg volt, délután fél ötkor 38,5 fokot mutatott az autó hőmérője, este hétkor csökkent keményen 37 fokra. Szerencsére gondolatolvasó kolléganőim is betették a furdőrucit, úgyhogy meló után léptünk úszni.

Kedden futás volt, úgy érzem ideje visszaállni rá, úgy érzem fogyni igazán azzal tudok, ami a másfél hetes dőzsölés után rám is fér. 7,7 km jött össze a végén kellemes tempóban. A lehűlésnek hála egész jól bírtam. Mondanom sem kell a sziget tömve volt. De ez inkább motivált, mint idegesített.
Tegnap (szerda) fegyenc! Fekvőtámasz, lábemelés és kézenállás lépéseiből szemezgetve.

Ma ismét sziget. 8,2 km kicsit már jobb idővel. A heti két futást jó lenne tartani, plusz legalább két egyéb edzést, itt főleg fegyencre gondolok és egyéb erősítésre. Futás után nyújtás előtt 2x35 fél guggolás. Szerintem holnapra meg is lesz az eredménye.

Fontolgatom a reggeli edzéseket, de eddig még nem sikerült összeszednem magam.

Mondtam már, imádom a Balatont! :)