2013. augusztus 11., vasárnap

hülye nike running

Tegnap megünnepeltem, hogy nem 1000 fok van és lenyomtam egy fegyencet. Vagyis rögtön két kört.
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • fél guggolás 2x35
  • rövid híd 2x25
  • plank 1 perc
Értelem szerűen a fent leírtak egy kört takarnak. A varjú tartással egész jól haladok. Kezdek ráérezni a lényegére. Az a baj hogy mindig elkapkodom az elejét, túl gyorsan akarom eltávolítani a lábaimat a talajtól és ezért nehéz megtalálni az egyensúlyt.





Ma reggel futás volt, délután meg Sziget, juhé!!!!
A hülye telefon vagy inkább hülye program már 3 perc után bemondta az első km-t. A helyzet nem javult később sem. Szerinte 17 km-t futottam úgy hogy egyébként nem volt meg a teljes két kör. Az 57 perc sem volt teljesen korrekt.  Térképen lemérve 9 km körül volt a vége.


1 megjegyzés:

  1. Ahogy én tudom, a Nike hajlamos belezavarodni a körös megoldásokba, bár ilyen durván még nem hallottam. Fegyenccel kapcsolatban meg úgy gondolom, hogy nem nagyon érdemes két kört lenyomni, ha gond nélkül megy belőle ennyi, akkor inkább nehezebb szintre kellene lépned. Mindettől függetlenül: kemény vagy! :)

    VálaszTörlés