2013. augusztus 6., kedd

mennyi az annyi?

Hétfő: duplázva.
Eddig egy kört csináltam az aktuális gyakorlat éppen aktuális szintjéből, tegnap viszont két sorozatot vállaltam be és el is fáradtam.
A varjú tartással még mindig hadilábon, 5-7 mp :(, hogy lesz ebből 1 perc. De nem adom fel!!!
  • fejenállás 1:50
  • fekvőtámasz előre dőlve 4x20
  • fél guggolás 4x35
  • béka lábemelés 4x25
  • plank 4x 1 perc
Kedd: hőség!
Kicsit mást csináltam, mint eredetileg terveztem. Futás helyett néhány Zuzannás gyakorlat.
  •  keresztbe térdhúzás 5x10
  • rák 5x10
  • kitörés hátrafelé előre rúgással mindkét oldalra 5x10 lábanként
  • lebegő ülés 5x10
  • guggolás oldalra lábemeléssel 5x10 (guggol, emel, guggol, emel = teljes kör)
Felcsatoltam a gyakorlatokhoz a lábsúlyokat (2x1 kg).

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése