2013. augusztus 1., csütörtök

mi történt a Balatonon

Nyaralás előtt írtam utoljára, úgyhogy pótolok. Bár nem volt olyan elképesztően mozgalmas. A Balcsin 2 futás lett megejtve 7-8 km körüli távokkal. Még igyekeztünk reggeli előtt letudni a meleg előtt. A második alkalommal kevésbé sikerült.
Egyéb edzés a futkározáson és némi úszáson (nem vittem túlzásba) kívül nem volt.

Ettől a héttől próbálom visszafogni magam evés terén, a nasiról nem is beszélve. Hétfőn azért lecsúszott még 2 gombóc fagyi Márti nap alkalmából, de azóta jó kislány vagyok és ezt igyekszem is tartani, mert enélkül nincs ugye eredmény. Hétvégén repülőnap, de majd megoldom valahogy.

Hétfőn ugye extrém meleg volt, délután fél ötkor 38,5 fokot mutatott az autó hőmérője, este hétkor csökkent keményen 37 fokra. Szerencsére gondolatolvasó kolléganőim is betették a furdőrucit, úgyhogy meló után léptünk úszni.

Kedden futás volt, úgy érzem ideje visszaállni rá, úgy érzem fogyni igazán azzal tudok, ami a másfél hetes dőzsölés után rám is fér. 7,7 km jött össze a végén kellemes tempóban. A lehűlésnek hála egész jól bírtam. Mondanom sem kell a sziget tömve volt. De ez inkább motivált, mint idegesített.
Tegnap (szerda) fegyenc! Fekvőtámasz, lábemelés és kézenállás lépéseiből szemezgetve.

Ma ismét sziget. 8,2 km kicsit már jobb idővel. A heti két futást jó lenne tartani, plusz legalább két egyéb edzést, itt főleg fegyencre gondolok és egyéb erősítésre. Futás után nyújtás előtt 2x35 fél guggolás. Szerintem holnapra meg is lesz az eredménye.

Fontolgatom a reggeli edzéseket, de eddig még nem sikerült összeszednem magam.

Mondtam már, imádom a Balatont! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése