2013. augusztus 13., kedd

Sziget, következmények és a mai nap

A vasárnap délelőtti futásról már írtam. Délután Sziget Fesztivál záró nap rengeteg jó koncert, sok sör és hajnali gyros.
Egész este táncoltam, hajnali 5 körül kerültem ágyba. Hétfőn szintem mozdulni sem bírtam, annyira fájtak az ízületeim. A végig ugrált balkán disco megtette a hatását. Szerencsére hétfőre sikerült szabit kivenni.
A mai délutánra becsúszott egy trécselős fagyizós program egy kis lelkifurkával megspékelve.
Este nyolctól torna!

Két részre bontottam az edzést, az egyik fele a napi kihívás kombinálva még két másik gyakorlattal, a másik fele természetesen fegyenc.

1. blokk, 3 kör:
  • bolgár kitörés 10 mindkét lábbal
  • karhajlítás (tricepsz) 10
  • plank 1 perc
2. blokk, most gyakorlatonként csináltam végéi, úgy döntöttem most ezzel nehezítek:
  • fekvőtámasz előre dőlve 2x20
  • béka lábemelés 2x25
  • rövid híd 2x25
Most az a terv, hogy 2-3 köröket csinálok a fegyencből, vagy a fenti módon csak egy kör, de akkor gyakorlattípusonként, addig amíg nem megy könnyedén az egész. Jó alapokat akarok.
Egy kis Sziget idézés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése