2014. február 4., kedd

elvesztettem a fonalat

Na most azt sem tudom hol folytassam a mondandómat!

Bejegyzés az utóbbi időben egyáltalán nem volt. Magyarázat igazából nincs, nem is keresek, nem is mentegetőzök.
Gyors összefoglaló a kimaradt időszakról: a fegyencedzést kicsit hanyagoltam, inkább súlyzóztam. A futás maradt, még hidegben is, általában tudom/tudtam tartani a heti két alkalmat, most 1228 km-nél járok, nem rossz, de lehetne jobb is (ugye októberben volt meg az 1000 km) és hurrá végre volt hóban futás is :)
Februártól próbálom odatenni magam, elterveztem hogy a héten veszek 10 alkalmas bérletet, egyenlőre úgy néz ki Sugár Fitness lesz. Márciustól pedig megcsináltatom az AYCM kártyát. A heti két futás mellé szeretnék még 2-3 edzést betenni. A héten próbáltam a giryafit órát és szerintem lelkes látogatója leszek. A hot iron-t is tervezem kipróbálni és a spinninghez is szeretnék időnként visszatérni. Na ha ettől nem lendülök formába akkor semmitől sem.
A fentiek közül próbált már valaki valamit, vélemény?

Kaja terén kevésbé vagyok büszke magamra. A lelki állapotomat tükrözi, hogy eléggé össze-vissza eszek főleg miután hazajövök melóból. Ezért is akarok esténként eljárni edzeni, mert akkor itthon már tényleg csak azt eszem amire szüksége van a szervezetemnek, felesleges hülyeségekkel nem tömöm magam. Amíg nem vagyok itthon, addig nem látom a hűtőt. Hiába nem tartok itthon szemét kaját, akkor is sikerül lelkifurdalást csinálni magamnak.

Csak optimistán:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése